• Home
  • About us
    • About us
    • Investor relations
  • Solutions
    • Solutions
    • Brilliance™ technology
    • Dialla™ for SME
    • Outbound campaigns
    • For our Partners
    • Talks with Bots
  • Press centre
    • Press centre
    • Press releases
    • Media about us
    • Downloads
    • News
    • Our publications
  • Contact us
    • Contact us
    • Company departments
    • Career
  • EN
    • PL
  • Home
  • About us
    • About us
    • Investor relations
  • Solutions
    • Solutions
    • Brilliance™ technology
    • Dialla™ for SME
    • Outbound campaigns
    • For our Partners
    • Talks with Bots
  • Press centre
    • Press centre
    • Press releases
    • Media about us
    • Downloads
    • News
    • Our publications
  • Contact us
    • Contact us
    • Company departments
    • Career
  • EN
    • PL

Home Press centre Press releases 21-22 June 2017 – Puls Biznesu Conference “Contact Centre Trends”

[slide-anything id='26']

21-22 June 2017 – Puls Biznesu Conference “Contact Centre Trends”

“Transformacja Contact Center dzięki Sztucznej Inteligencji” to tytuł spotkania, na którym omówiliśmy profil działalności firmy, i możliwości jakie oferujemy dzięki autorskiej technologii Brilliance™.

Poza przełomowymi rozwiązaniami smart speech, służącymi do obsługi automatycznego dialogu głosowego, firma Voicetel Communications S.A. stworzyła i rozwija autorską technologię Brilliance™, umożliwiającą całkowite zastąpienie konsultantów telefonicznych przez robota głosowego w call center, contact center i firmach z różnych branż. Dodatkowo może zrealizować dowolne procesy obsługi telefonicznej – wystarczy ją odpowiednio skonfigurować.

  • Rozumienie intencji człowieka w kontekście rozmowy
  • Scenariusz dialogu na bieżąco dopasowywany do rozmówcy – robot potrafi poprowadzić rozmowę z każdą osobą w inny sposób
  • Błyskawiczna personalizacja dialogu w oparciu o jego przebieg, profil rozmówcy oraz dane zewnętrzne
  • Niezależność językowa – obsługa dowolnego języka na świecie
  • Zaawansowane rozpoznawanie i synteza mowy na bazie rozwiązań liderów rynku – Google, Amazon, Nuance
  • Płynność i swoboda dialogu bliska ludzkiej

Robot działa na bazie maszyny stanów, dzięki czemu może wykonywać skomplikowane operacje i odnajdzie się w każdej sytuacji. Jest przygotowany na różne, nawet najbardziej nieoczekiwane, scenariusze rozmowy i działa nieliniowo – poza słowami wypowiadanymi przez rozmówcę bierze pod uwagę inne czynniki, m.in. pogodę, jakość i czas trwania połączenia. Bazuje także na informacjach o danej firmie – ma wgląd w grafik personelu, a ponadto zna profil swojego rozmówcy – np. wie, czy jest on stałym klientem, czy do lekarza zapisuje się prywatnie czy na NFZ, jaką pizzę zazwyczaj zamawia itd. Brilliance™ wykorzystuje najbardziej zaawansowane współczesne technologie umożliwiające rozumienie mowy, a moduł służący do jej syntezy sprawia, że robot mówi ludzkim głosem.

Co można osiągnąć?

  • oszczędzić dzięki automatyzacji powtarzalnych procesów – w ten sposób odciążysz także swoich pracowników
  • w pełni wykorzystać potencjał konsultantów, powierzając im typowo ludzkie zadania wymagające empatii
  • wyeliminować błędy ludzkie, dzięki czemu znacznie przyspieszysz i usprawnisz obsługę klienta
RSS
Facebook
Twitter
LinkedIn
Instagram

Contact for the media: +48 508 319 650

Investor relations

  • Shareholding
  • Company documents
  • Current EBI reports
  • Periodical EBI reports

Products and solutions

  • Brilliance™ technology
  • Dialla™ for SME
  • Outbound campaigns
  • Information for our Partners

Press Center

  • Events and announcements
  • Press releases
  • News
  • Media about us
  • Downloads

+48 573 180 619
biuro@voicetel.pl

ul. Kołobrzeska 12, 80-394 Gdańsk
tel: +48 (58) 355 83 00
fax: +48 (58) 350 90 07

ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
fax: +48 (22) 203 41 54

  • Contact us
  • Newsletter
  • Investor relations
  • Press releases
  • Solutions
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.OK