Zwiększona liczba zapytań klientów oraz szybki wzrost infrastruktury w wyniku epidemii COVID-19

Od pewnego czasu zauważamy wzrost liczby zapytań naszych voicebotów o koronawirusa na infoliniach firm medycznych, z którymi współpracujemy. Okoliczności te powodują, że w nagły sposób rośnie zapotrzebowanie instytucji na rozwiązania, które – zastępując szeregi konsultantów, zdziesiątkowane trybem pracy zdalnej i koniecznością opieki nad pozostającymi w domu dziećmi – będą w stanie obsłużyć ruch telefoniczny na infoliniach. W najbliższym czasie – w trybie nadzwyczajnym – powstawać będą kolejne voiceboty, które pomóc mają firmom uporać się z kryzysową sytuacją wywołaną epidemią COVID-19.

Obecni klienci Voicetel zgłaszają jednocześnie nagłe zapotrzebowanie na zwielokrotniony wolumen ruchu w ramach dotychczas realizowanych kampanii. W celu umożliwienia obsługi zwiększonej liczby minut, realizowane są prace nad instalacją voicebotów na nowych serwerach, zaś w dniu dzisiejszym podpisany został aneks z dostawcą usług telekomunikacyjnych, dotyczący zwiększenia skali obsługiwanych połączeń – z 250 do 900 jednoczesnych kanałów (raport PAP biznes). Równolegle przygotowane zostały kolejne aneksy, zwiększające wolumeny obsługiwanych miesięcznie minut, z czego pierwszy – na dodatkowe 324 tys. minut miesięcznie – wchodzi w życie jeszcze w tym tygodniu. W miarę wzrostu potrzeb, uruchamiane będą kolejne aneksy powiększające limity obsługiwanego ruchu miesięcznego.

Other news

25 najważniejszych osób w contact center

Serdecznie gratulujemy wszystkim, którzy znaleźli się w zestawieniu.

Co roku redakcja CCNews przygotowuje listę 25 najważniejszych osób w branży contact center w Polsce. Prezes Voicetel Communications, Dawid Wójciki kolejny raz znalazł się w tym zestawieniu.

6 urodziny Voicetel Communications!

Z okazji 6 urodzin życzymy Wam i sobie aby nasze drogi połączyły się, a sukces rósł po każdej stronie.

Firma Voicetel Communications powstała 11 grudnia 2012 roku, czyli dokładnie 6 lat temu. Założona została przez Dawida Wójcickiego i Krzysztofa Płachtę.

Voicetel Communications at Customer Congress

The largest event related to customer service in Poland!

A meeting of market leaders of services and solutions in the sector of customer service. Talks about trends, changes, innovative tools and state-of-the-art solutions. Have a look at our footage of this event with active participation of Dawid Wójcicki