Zwiększona liczba zapytań klientów oraz szybki wzrost infrastruktury w wyniku epidemii COVID-19

Od pewnego czasu zauważamy wzrost liczby zapytań naszych voicebotów o koronawirusa na infoliniach firm medycznych, z którymi współpracujemy. Okoliczności te powodują, że w nagły sposób rośnie zapotrzebowanie instytucji na rozwiązania, które – zastępując szeregi konsultantów, zdziesiątkowane trybem pracy zdalnej i koniecznością opieki nad pozostającymi w domu dziećmi – będą w stanie obsłużyć ruch telefoniczny na infoliniach. W najbliższym czasie – w trybie nadzwyczajnym – powstawać będą kolejne voiceboty, które pomóc mają firmom uporać się z kryzysową sytuacją wywołaną epidemią COVID-19.

Obecni klienci Voicetel zgłaszają jednocześnie nagłe zapotrzebowanie na zwielokrotniony wolumen ruchu w ramach dotychczas realizowanych kampanii. W celu umożliwienia obsługi zwiększonej liczby minut, realizowane są prace nad instalacją voicebotów na nowych serwerach, zaś w dniu dzisiejszym podpisany został aneks z dostawcą usług telekomunikacyjnych, dotyczący zwiększenia skali obsługiwanych połączeń – z 250 do 900 jednoczesnych kanałów (raport PAP biznes). Równolegle przygotowane zostały kolejne aneksy, zwiększające wolumeny obsługiwanych miesięcznie minut, z czego pierwszy – na dodatkowe 324 tys. minut miesięcznie – wchodzi w życie jeszcze w tym tygodniu. W miarę wzrostu potrzeb, uruchamiane będą kolejne aneksy powiększające limity obsługiwanego ruchu miesięcznego.

Other news

EY Entrepreneur of the Year

President Dawid Wójcicki reaches the final of EY Entrepreneur of the Year

The President of Voicetel Communications, Dawid Wójcicki, is among the 14 finalists of the 16th edition of the EY Entrepreneur of the Year contest, competing in the New Business category. The results of the contest will be announced on November 22, 2018.

Voicetel with top-performing students from Pomerania region

Which areas of life will artificial intelligence permeate?

On 18 November, we took part in the 1st Students Conference “Best students from Pomerania”, held at Gdańsk University of Technology. The cleverest students from our region were familiarised with issues related to artificial intelligence.

#GdzieJestDialla event

A breakthrough event in the conversational AI industry

On 22 March 2018 Voicetel Communications SA organized an event that was a milestone for the Conversational AI industry.