Voicetel Communications partnerem konferencji “Systemy dla szpitali i placówek medycznych”

Konferencja odbyła się w dniu 26 października w Warszawie i została zorganizowana przez Polski Instytut Rozwoju Biznesu. Dawid Wójcicki w Golden Floor Tower przybliżył możliwość  przejęcia ruchu telefonicznego przez automatyczną asystentkę w placówce medycznej.

Brilliance™ została stworzona dla wielu branż

Nasza autorska technologia Brilliance™ umożliwia „zatrudnienie” w swojej firmie robota – w roli samodzielnego konsultanta telefonicznego, który może obsługiwać zarówno połączenia przychodzące, jak i wychodzące. Jest on w 100% niezależny od człowieka i może pracować nawet wtedy, gdy nikogo nie ma w biurze. Voicetel Communications S.A. jest liderem przełomowych rozwiązań smart speech, służących do obsługi automatycznego dialogu głosowego.

Inteligentny bot głosowy bazujący na technologii smart speech rozumie ludzką mowę, potrafi wnioskować i odczytywać informacje wyrażone nie wprost, a ukryte w kontekście wypowiedzi. Dzięki temu może zastąpić człowieka w większości procesów obsługi telefonicznej w wielu branżach.

Brilliance™ daje następujące możliwości:

  • kompletny proces rejestracji pacjenta w przychodni,
  • obniżenie kosztów rejestracji,
  • usprawnienia proces rejestracji dla osób niedowidzących i niewidomych, oraz dla osób starszych,
  • skraca proces telefonicznej obsługi pacjentów,
  • zapewnienia 24-godzinnej obsługę telefoniczną.

 

 

 

Other news

Voicetel Communications at Customer Congress

The largest event related to customer service in Poland!

A meeting of market leaders of services and solutions in the sector of customer service. Talks about trends, changes, innovative tools and state-of-the-art solutions. Have a look at our footage of this event with active participation of Dawid Wójcicki

EY Entrepreneur of the Year

President Dawid Wójcicki reaches the final of EY Entrepreneur of the Year

The President of Voicetel Communications, Dawid Wójcicki, is among the 14 finalists of the 16th edition of the EY Entrepreneur of the Year contest, competing in the New Business category. The results of the contest will be announced on November 22, 2018.

Voicetel vs. epidemia COVID-19

Zwiększona liczba zapytań klientów oraz szybki wzrost infrastruktury w wyniku epidemii COVID-19

Z chwilą pojawienia się pierwszych doniesień o ograniczeniach w funkcjonowaniu firm w tym także zespołów contact center, potrzeby klientów Voicetel na wolumeny obsługi voicebotami znacząco wzrosły.