Voicetel Communications partnerem konferencji “Systemy dla szpitali i placówek medycznych”

Konferencja odbyła się w dniu 26 października w Warszawie i została zorganizowana przez Polski Instytut Rozwoju Biznesu. Dawid Wójcicki w Golden Floor Tower przybliżył możliwość  przejęcia ruchu telefonicznego przez automatyczną asystentkę w placówce medycznej.

Brilliance™ została stworzona dla wielu branż

Nasza autorska technologia Brilliance™ umożliwia „zatrudnienie” w swojej firmie robota – w roli samodzielnego konsultanta telefonicznego, który może obsługiwać zarówno połączenia przychodzące, jak i wychodzące. Jest on w 100% niezależny od człowieka i może pracować nawet wtedy, gdy nikogo nie ma w biurze. Voicetel Communications S.A. jest liderem przełomowych rozwiązań smart speech, służących do obsługi automatycznego dialogu głosowego.

Inteligentny bot głosowy bazujący na technologii smart speech rozumie ludzką mowę, potrafi wnioskować i odczytywać informacje wyrażone nie wprost, a ukryte w kontekście wypowiedzi. Dzięki temu może zastąpić człowieka w większości procesów obsługi telefonicznej w wielu branżach.

Brilliance™ daje następujące możliwości:

  • kompletny proces rejestracji pacjenta w przychodni,
  • obniżenie kosztów rejestracji,
  • usprawnienia proces rejestracji dla osób niedowidzących i niewidomych, oraz dla osób starszych,
  • skraca proces telefonicznej obsługi pacjentów,
  • zapewnienia 24-godzinnej obsługę telefoniczną.

 

 

 

Other news

“IT Sector at the WSE” – a conference by Millennium brokerage house

“IT Sector at the WSE” – a conference by Millennium brokerage house

Meeting of the Voicetel’s CEO with institutional and private investors. Dawid Wójcicki presented the company’s profile, and long-term development strategy.

Voicetel Communications at Customer Congress

The largest event related to customer service in Poland!

A meeting of market leaders of services and solutions in the sector of customer service. Talks about trends, changes, innovative tools and state-of-the-art solutions. Have a look at our footage of this event with active participation of Dawid Wójcicki

Unf**k bots by Voicetel Communications

Voicetel od ponad 6 lat zajmuje się automatyzacją głosowych procesów obsługi klienta.

Na stronie www.unfuckbots.com testujemy i analizujemy pojawiające się na rynku rozwiązania. Dodatkowo chcemy edukować, a także dać możliwość przetestowania służącego nam (lub wręcz przeciwnie) bota.