Voicetel Communications at the 3rd meeting of the Efficient Customer Service Champions series

MOTYWACJA ZESPOŁU CONTACT CENTER
INTELIGENTNY BOT GŁOSOWY
EFEKTYWNE PLANOWANIE PRACY W CONTACT CENTER

Najlepsze praktyki, innowacyjne narzędzia, inspirujące studia przypadków w wielokanałowej obsłudze klienta przedstawione w formule warsztatów i dyskusji, czyli wszystko, o czym nie usłyszałeś na innych tego typu branżowych spotkaniach.

Czytaj dalej

 

 

Other news

Voicetel Communications at Customer Congress

The largest event related to customer service in Poland!

A meeting of market leaders of services and solutions in the sector of customer service. Talks about trends, changes, innovative tools and state-of-the-art solutions. Have a look at our footage of this event with active participation of Dawid Wójcicki

Diamenty Forbesa 2019

Ranking Diamentów Forbesa to zestawienie najdynamiczniej rozwijających się firm w Polsce.

Ranking Diamentów Forbesa to zestawienie najdynamiczniej rozwijających się firm w Polsce. W zestawieniu znalazły się firmy, które w trzech ostatnich latach najszybciej zwiększały swoją wartość.

Unf**k bots by Voicetel Communications

Voicetel od ponad 6 lat zajmuje się automatyzacją głosowych procesów obsługi klienta.

Na stronie www.unfuckbots.com testujemy i analizujemy pojawiające się na rynku rozwiązania. Dodatkowo chcemy edukować, a także dać możliwość przetestowania służącego nam (lub wręcz przeciwnie) bota.