Unf**k bots by Voicetel Communications

Voicetel od ponad 6 lat zajmuje się automatyzacją głosowych procesów obsługi klienta. Uczestniczymy w procesach badawczych, rozwojowych, a także sprzedażowych – w związku z czym znamy rynek Conversational AI od podszewki. Wiemy, jak ludzie rozmawiają z botami i co najważniejsze – jak chcieliby rozmawiać.

Jednym z celów Unf**k bots jest zmiana podejścia architektów tworzących rozwiązania z kategorii obsługi klienta na podejście skupione na customer experience. Kolejnym, jest wzięcie odpowiedzialności za branżę Conversational AI w Polsce, której czujemy się współautorami. Jeżeli nadal będą powstawały rozwiązania, które nie tylko nie będą pomagały klientom, ale korzystanie z nich będzie frustrujące – nie stracą na tym jedynie firmy, które takie rozwiązania wykorzystują, ale także te, które takie rozwiązania tworzą.

Na stronie unfuckbots.com testujemy i analizujemy pojawiające się na rynku rozwiązania. Dodatkowo chcemy edukować, a także dać możliwość przetestowania służącego nam (lub wręcz przeciwnie) bota.

Other news

Champions of Effective Customer Service

Champions of Effective Customer Service

Voicetel Communications at the 3rd meeting of the Efficient Customer Service Champions series

“IT Sector at the WSE” – a conference by Millennium brokerage house

“IT Sector at the WSE” – a conference by Millennium brokerage house

Meeting of the Voicetel’s CEO with institutional and private investors. Dawid Wójcicki presented the company’s profile, and long-term development strategy.

Diamenty Forbesa 2019

Ranking Diamentów Forbesa to zestawienie najdynamiczniej rozwijających się firm w Polsce.

Ranking Diamentów Forbesa to zestawienie najdynamiczniej rozwijających się firm w Polsce. W zestawieniu znalazły się firmy, które w trzech ostatnich latach najszybciej zwiększały swoją wartość.