Unf**k bots by Voicetel Communications

Voicetel od ponad 6 lat zajmuje się automatyzacją głosowych procesów obsługi klienta. Uczestniczymy w procesach badawczych, rozwojowych, a także sprzedażowych – w związku z czym znamy rynek Conversational AI od podszewki. Wiemy, jak ludzie rozmawiają z botami i co najważniejsze – jak chcieliby rozmawiać.

Jednym z celów Unf**k bots jest zmiana podejścia architektów tworzących rozwiązania z kategorii obsługi klienta na podejście skupione na customer experience. Kolejnym, jest wzięcie odpowiedzialności za branżę Conversational AI w Polsce, której czujemy się współautorami. Jeżeli nadal będą powstawały rozwiązania, które nie tylko nie będą pomagały klientom, ale korzystanie z nich będzie frustrujące – nie stracą na tym jedynie firmy, które takie rozwiązania wykorzystują, ale także te, które takie rozwiązania tworzą.

Na stronie unfuckbots.com testujemy i analizujemy pojawiające się na rynku rozwiązania. Dodatkowo chcemy edukować, a także dać możliwość przetestowania służącego nam (lub wręcz przeciwnie) bota.

Other news

Voicetel Communications partnerem konferencji

Technologia Brilliance™ dla branży medycznej

Ustandaryzowanie procesu obsługi i komunikacji telefonicznej w przychodniach lekarskich. Potwierdzanie wizyt lekarskich z możliwością określenia nowego terminu – w firmach branży medycznej.

Lydia nagrodzona złotem w konkursie INNOVATION 2018

Robot Telemarketingowy Nagrodzony

TeleBot banku Credit Agricole czyli instancja systemu Lydia (oferowanego przez firmę Web2Metrics) przygotowana w oparciu o technologię Brilliance zdobyła Złoto w konkursie Innovation.

Voicetel vs. epidemia COVID-19

Zwiększona liczba zapytań klientów oraz szybki wzrost infrastruktury w wyniku epidemii COVID-19

Z chwilą pojawienia się pierwszych doniesień o ograniczeniach w funkcjonowaniu firm w tym także zespołów contact center, potrzeby klientów Voicetel na wolumeny obsługi voicebotami znacząco wzrosły.