Lydia nagrodzona złotem w prestiżowym konkursie INNOVATION 2018 organizowanym przez SAR

NAGRODA OD INNOVATION

Bank Credit Agricole i agencja Performics zostali nagrodzeni złotą statuetką w prestiżowym konkursie INNOVATION organizowanym przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Nagroda przyznana została za wdrożenie TeleBota – innowacyjnego narzędzia wykorzystującego sztuczną inteligencję, optymalizującego kampanie sprzedażowe kredytu gotówkowego w Internecie.

INNOVATION to prestiżowy interdyscyplinarny konkurs, w którym nagradzane są innowacyjne wdrożenia w dziedzinie marketingu. To katalizator innowacji, doceniający nowoczesne rozwiązania, odważne projekty i świeże idee, które nie są tylko teoretycznymi wizjami, ale generują sprzedaż i mają realny wpływ na działalność firmy na rynku. Nagradzane są tu zarówno projekty typu Future Thinking, usługi czy rozwiązania zmieniające świat globalnie, jak i małe, ale efektywne i nowatorskie idee startupowe.

TeleBot banku Credit Agricole to w rzeczywistości instancja systemu Lydia (oferowanego przez firmę Web2Metrics) przygotowana w oparciu o technologię Brilliance.

Cały artykuł dostępny pod tym linkiem – czytaj dalej

Other news

Diamenty Forbesa 2019

Ranking Diamentów Forbesa to zestawienie najdynamiczniej rozwijających się firm w Polsce.

Ranking Diamentów Forbesa to zestawienie najdynamiczniej rozwijających się firm w Polsce. W zestawieniu znalazły się firmy, które w trzech ostatnich latach najszybciej zwiększały swoją wartość.

“IT Sector at the WSE” – a conference by Millennium brokerage house

“IT Sector at the WSE” – a conference by Millennium brokerage house

Meeting of the Voicetel’s CEO with institutional and private investors. Dawid Wójcicki presented the company’s profile, and long-term development strategy.

Voicetel vs. epidemia COVID-19

Zwiększona liczba zapytań klientów oraz szybki wzrost infrastruktury w wyniku epidemii COVID-19

Z chwilą pojawienia się pierwszych doniesień o ograniczeniach w funkcjonowaniu firm w tym także zespołów contact center, potrzeby klientów Voicetel na wolumeny obsługi voicebotami znacząco wzrosły.