Customer Care Festival 2019

27 i 28 maja mieliśmy przyjemność zaprezentować się wraz z naszym partnerem – firmą Altar na konferencji Customer Care Festival 2019. Było to wydarzenie dedykowane branży customer care. W trakcie dwóch dni wzięliśmy udział w niezwykle ciekawych prezentacjach, spotkaniach i networkingu w gronie 400 najlepszych specjalistów od obsługi klienta w kanałach zdalnych.

Pierwszego dnia Head of Sales firmy Altar – Krzysztof Guzikowski oraz Chief Executive Officer firmy Voicetel Communications przedstawili case study największej w Europie platformy do masowych kampanii outbound i automatycznej obsługi klienta. Odpowiedzieli także na pytania czy bot i człowiek mogą stworzyć zgrany duet oraz jak im w tym pomóc, aby w pełni wykorzystali swój potencjał.

Ponadto, uczestnicy wydarzenia mieli okazję przetestować i samodzielnie skonfigurować robota głosowego Dialla w dwóch specjalnych bukach telefonicznych.
Podczas festiwalu swoją premierę miał także nowy brand stworzony przez Voicetel – UNF**K BOTS. Jego ideą jest szerzenie odpowiedzialności za branżę Conversational AI, której czujemy się współautorami w Polsce.

Mamy nadzieję, że uczestnicy wynieśli wiele cennych informacji z odbytych prelekcji i rozmów oraz, że będziemy mieli okazję spotkać się podczas kolejnej edycji wydarzenia.

Other news

Nowy produkt Voicetel Communications - Maya™

Kampanie telefoniczne do tysięcy klientów

Automatyzacja telefonicznej obsługi połączeń wychodzących bez wysokich kosztów, długich przygotowań i zespołu konsultantów oraz prawie dwukrotnie zwiększona efektywność w ocieplaniu leadów - sprawdź.

6 urodziny Voicetel Communications!

Z okazji 6 urodzin życzymy Wam i sobie aby nasze drogi połączyły się, a sukces rósł po każdej stronie.

Firma Voicetel Communications powstała 11 grudnia 2012 roku, czyli dokładnie 6 lat temu. Założona została przez Dawida Wójcickiego i Krzysztofa Płachtę.

Voicetel Communications at Customer Congress

The largest event related to customer service in Poland!

A meeting of market leaders of services and solutions in the sector of customer service. Talks about trends, changes, innovative tools and state-of-the-art solutions. Have a look at our footage of this event with active participation of Dawid Wójcicki