#GdzieJestDialla event

22 marca 2018r Voicetel Communications S.A. zorganizował Przełomowe wydarzenie w branży Conversational AI. Była to premiera nowego produktu Dialla, Inteligentnej Asystentki – bota, który rozumie człowieka.

Technologia Brilliance™

Brilliance™ to technologia umożliwiająca sztucznej inteligencji prowadzenie płynnego dialogu telefonicznego z człowiekiem. Robot rozumie intencje rozmówcy, a nie tylko rozpoznaje mowę, co sprawia, że może zastąpić ludzkich konsultantów telefonicznych w większości procesów telefonicznej obsługi klienta.

Robot, który pomaga, a nie szkodzi

Konieczność „przedzierania się” przez zawiły system komunikatów głosowych, długie oczekiwanie na połączenie, a wreszcie frustracja związana z rozmową z niekompetentnym konsultantem – to tylko niektóre z długiej listy problemów związanych z telefoniczną obsługą, na które skarżą się klienci i które prowadzą do strat wizerunkowych i finansowych dla przedsiębiorstw.

Rozwiązaniem tych problemów, a także sposobem na obniżenie kosztów dla firm, jest automatyzacja obsługi telefonicznej. Automatyzacja – ale jaka? Funkcjonujące obecnie na rynku systemy automatycznej obsługi – takie jak IVR czy czatboty – nie sprawdzają się, gdyż uzyskanie informacji lub załatwienie sprawy za ich pośrednictwem jest dla dzwoniących de facto bardziej czasochłonne i mniej skuteczne, niż rozmowa z człowiekiem.

Rozwiązaniem, które łączy swobodę dialogu typową dla rozmowy ludzi, a jednocześnie zapewnia szybsze i bardziej kompetentne załatwienie sprawy klienta, jest conversational AI – czyli inteligentny robot, który faktycznie rozumie intencje rozmówcy i może poprowadzić z nim równorzędny dialog. Jedyną na świecie technologią, która potrafi w ten sposób obsługiwać klientów, jest Brilliance™. To robot, z którym ludzie faktycznie chcą, a wręcz lubią rozmawiać i który sprawia, że cały proces jest krótki, przyjemny i efektywny.

Czytaj dalej

Other news

“IT Sector at the WSE” – a conference by Millennium brokerage house

“IT Sector at the WSE” – a conference by Millennium brokerage house

Meeting of the Voicetel’s CEO with institutional and private investors. Dawid Wójcicki presented the company’s profile, and long-term development strategy.

Voicetel Communications at Customer Congress

The largest event related to customer service in Poland!

A meeting of market leaders of services and solutions in the sector of customer service. Talks about trends, changes, innovative tools and state-of-the-art solutions. Have a look at our footage of this event with active participation of Dawid Wójcicki

Voicetel Communications partnerem konferencji

Technologia Brilliance™ dla branży medycznej

Ustandaryzowanie procesu obsługi i komunikacji telefonicznej w przychodniach lekarskich. Potwierdzanie wizyt lekarskich z możliwością określenia nowego terminu – w firmach branży medycznej.