25 najważniejszych osób w contact center

Co roku redakcja CCNews przygotowuje listę 25 najważniejszych osób w branży contact center w Polsce. Prezes Voicetel Communications, Dawid Wójciki kolejny raz znalazł się w tym zestawieniu.

Tegoroczna lista podzielona została na cztery kategorie:

  • Biznes
  • Media
  • Stowarzyszenia i fundacje
  • Administracja publiczna

Serdecznie gratulujemy wszystkim, którzy znaleźli się w zestawieniu.

Pełna lista 25 najważniejszych osób w contact center znajduje się pod linkiem:

https://ccnews.pl/2018/08/29/25-najwazniejszych-osob-w-branzy-contact-center-w-polsce-edycja-2018/

Other news

Unf**k bots by Voicetel Communications

Voicetel od ponad 6 lat zajmuje się automatyzacją głosowych procesów obsługi klienta.

Na stronie www.unfuckbots.com testujemy i analizujemy pojawiające się na rynku rozwiązania. Dodatkowo chcemy edukować, a także dać możliwość przetestowania służącego nam (lub wręcz przeciwnie) bota.

Diamenty Forbesa 2019

Ranking Diamentów Forbesa to zestawienie najdynamiczniej rozwijających się firm w Polsce.

Ranking Diamentów Forbesa to zestawienie najdynamiczniej rozwijających się firm w Polsce. W zestawieniu znalazły się firmy, które w trzech ostatnich latach najszybciej zwiększały swoją wartość.

Champions of Effective Customer Service

Champions of Effective Customer Service

Voicetel Communications at the 3rd meeting of the Efficient Customer Service Champions series