October 3, 2017 – a conference held by Millennium brokerage house: “IT Sector at the WSE”

Prezes Zarządu Dawid Wójcicki w dniu 3 października 2017 r. spotkał się z inwestorami indywidualnymi, instytucjonalnymi oraz wszystkimi osobami zainteresowanymi Spółką Voicetel. Organizatorem spotkania był dom maklerski Millennium. Słuchacze mogli się dowiedzieć czegoś więcej na temat oferty produktowej, strategii firmy oraz o planowanych etapach rozwoju Spółki.

Poniżej przedstawiamy informacje, z którymi mogli się zapoznać uczestnicy spotkania.

Oferta produktowa Voicetel Communications

ESENSE™ – platforma telekomunikacyjna jako kompletne rozwiązanie, integrujące technologie telekomunikacyjne i głosowe na dowolnej infrastrukturze cloud oraz on-promise.

BRILLIANCE™ –  technologia smart speech to algorytmy semantyczne, wykorzystujące sztuczną inteligencję do prowadzenia nieliniowego dialogu w kanale głosowym i tekstowym.

CUSTOM DEVELOPMENT – prowadzimy realizację na zamówienia. Dostarczamy usługi optymalizacji, projektowania, implementacji i integracji dedykowanych rozwiązań do automatyzacji komunikacji z klientem.

Dialla™ to intuicyjne i konfigurowalne rozwiązanie do automatycznej realizacji określonych procesów obsługi telefonicznej w SME. Maya™, czyli generowanie leadów poprzez hurtową realizację kampanii wychodzących, mających na celu ocieplenie zimnej bazy kontaktów dla call center. Na końcu Alisa™ , która odpowiada za monitoring obsługi klienta.

Strategia i planowane etapy rozwoju

Głównym celem jest stworzenie zintegrowanej platformy dostarczającej informacje oraz usługi w formie spersonalizowanego multikanału obsługi indywidualnej, miało by to nastąpić w 2020 roku.

Obecnie Spółka jest liderem branży smart speech w Polsce i koncentruje się na skomercjalizowaniu technologii Brilliance™, realizacji kampanii Maya™, wdrażaniu Alisy do contact center oraz resellingu Dialli.  Na chwile obecną realizuje ponad 30 różnych projektów.

Other news

Champions of Effective Customer Service

Champions of Effective Customer Service

Voicetel Communications at the 3rd meeting of the Efficient Customer Service Champions series

Voicetel vs. epidemia COVID-19

Zwiększona liczba zapytań klientów oraz szybki wzrost infrastruktury w wyniku epidemii COVID-19

Z chwilą pojawienia się pierwszych doniesień o ograniczeniach w funkcjonowaniu firm w tym także zespołów contact center, potrzeby klientów Voicetel na wolumeny obsługi voicebotami znacząco wzrosły.

Voicetel with top-performing students from Pomerania region

Which areas of life will artificial intelligence permeate?

On 18 November, we took part in the 1st Students Conference “Best students from Pomerania”, held at Gdańsk University of Technology. The cleverest students from our region were familiarised with issues related to artificial intelligence.