News
Marzec 2020
Lipiec 2019
Czerwiec 2019
Grudzień 2018

6 urodziny Voicetel Communications!
6 urodziny Voicetel Communications!
Firma Voicetel Communications powstała 11 grudnia 2012 roku, czyli dokładnie 6 lat temu. Założona została przez Dawida Wójcickiego i Krzysztofa Płachtę. Stworzone przez nasz zespół w pełni autorskie rozwiązanie technologiczne można z powodzeniem uznać za przełomowe nie tylko w Polsce, ale także w ogólnoświatowym ujęciu branży Conversational AI.

Lydia z brązową statuetką w konkursie Mixx Awards
Mixx Awards
TeleBot (Lydia) stworzony przez firmę Web2Metrics i Voicetel Communications zdobył brązową statuetkę w konkursie Mixx Awards w kategorii Innovation.
Listopad 2018
Sierpień 2018
Kwiecień 2018

Lydia nagrodzona złotem w prestiżowym konkursie INNOVATION 2018 organizowanym przez SAR
Lydia nagrodzona złotem w konkursie INNOVATION 2018
Bank Credit Agricole i agencja Performics zostali nagrodzeni złotą statuetką w prestiżowym konkursie INNOVATION . Nagroda przyznana została za wdrożenie TeleBota (Lydia) – innowacyjnego narzędzia wykorzystującego sztuczną inteligencję, optymalizującego kampanie sprzedażowe kredytu gotówkowego w Internecie.

Voicetel Communications at the 3rd meeting of the Efficient Customer Service Champions series
Champions of Effective Customer Service
On 17 April 2018, we participated in the conference “Champions of Effective Customer Service” We have been invited by Altar. The speaker was Voicetel’s president, Dawid Wójcicki, who spoke about the subject, and answered questions about the intelligent voice bot.
Marzec 2018
Styczeń 2018
Grudzień 2017
Październik 2017
Sierpień 2017

Automatyczne kampanie telefoniczne do tysięcy klientów - Maya™
Nowy produkt Voicetel Communications - Maya™
Po sukcesie Technologii Brilliance™, automatycznej asystentki, która rozumie człowieka i jednocześnie zastępuje przestarzały i frustrujący dla rozmówców system IVR, przyszedł czas na odsłonę nowego produktu – Maya™. Premiera została znacznie przyspieszona przez popyt, w postaci licznych zapytań, które trafiały do firmy, o możliwość wprowadzenia automatyzacji obsługi klienta, nie tylko telefonów przychodzących, ale i również wychodzących

Voicetel Communications at Customer Congress
Voicetel Communications at Customer Congress
A meeting of market leaders of services and solutions in the sector of customer service. Talks about trends, changes, innovative tools and state-of-the-art solutions. Have a look at our footage of this event with active participation of Dawid Wójcicki