Kategoria: [przetestuj brilliance]

Szybkość reakcji

Robot nie potrzebuje czasu na sprawdzenie lub wyszukanie informacji – dzięki swojej mocy obliczeniowej działa natychmiastowo.

Płynność

Dzięki rozumieniu mowy, robot jest w stanie osiągnąć płynność rozmowy bliską ludzkiej.

Rozumienie

Robot pamięta, o czym była mowa przed chwilą i potrafi wnioskować z kontekstu rozmowy.

Rozumienie kontekstu

System Brilliance™ gotowy jest na wszelkie scenariusze i – podobnie jak ludzki konsultant – nie „pogubi się”, jeśli rozmowa nie będzie przebiegać według prostego skryptu pytanie – odpowiedź. Wyobraźmy sobie przykładowy dialog:

Asystentka: Witamy na infolinii portu lotniczego. Jestem Automatyczną Asystentką Pasażera i odpowiadam na pytania dotyczące podróży, przylotów i wylotów oraz infrastruktury lotniska. W czym mogę pomóc?
Pasażerka: O której jest najbliższy lot do Kopenhagi?
Asystentka: Planowana godzina wylotu to 9:50. Czy masz do mnie jeszcze jakieś pytanie?
Pasażerka: Ok, ale ta pora mi nie pasuje… O której jest następny?
Asystentka: Następny lot do Kopenhagi spodziewany jest o 14:30.
Pasażerka: Ten jest idealny! A powiedz, gdzie się zgłosić, żeby zapytać, czy mogę zabrać ze sobą psa?
Asystentka: Informacji na ten temat udziela służba celna pod numerem 58 348 12 78. Czy mogę jeszcze jakoś pomóc?
Pasażerka: Dziękuję za pomoc, do widzenia!
Asystentka: Dziękuję za rozmowę i do usłyszenia!

 

Na powyższym przykładzie widzimy, że:

  • asystentka „rozumie” dzwoniącą osobę – zapytana o następny lot, wie z kontekstu, że pasażerka pyta o podróż do Kopenhagi tego samego dnia i nie wymaga od dzwoniącej ponownego podawania celu podróży oraz daty wylotu,
  • rozmowa przebiega więc na poziomie zbliżonym do dialogu z drugim człowiekiem.
  • przekierowuje pasażerkę w odpowiednie miejsce – w odpowiedzi na pytanie o transport zwierzęcia asystentka podaje numer telefonu służby celnej – podobnie jak konsultant na infolinii lotniska, nie jest ona specjalistką od przewozu zwierząt, nie zabiera więc dzwoniącej osobie czasu.