Innovative trends at airports report

Global innovative trends in the automation of passenger service at airports

Released on: 2017/01/18

DOWNLOAD

Innovative trends at airports report

Rozwój technologii mobilnych zapoczątkował nową erę produktów i usług zorientowanych na użytkownika. Zgodnie z raportem “Reinventing the Airport Ecosystem” z punktu widzenia linii lotniczych i lotnisk, kluczowe powinno być umożliwienie dostarczenia użytkownikom informacji o zdarzeniach mających wpływ na ich podróż w kanale mobilnym oraz głosowym.

Świadomość konieczności udostępnienia pasażerom błyskawicznego dostępu do aktualnych sytuacji została skonfrontowana ze świadomością kosztów, jakie niosłoby ze sobą wykorzystanie do tego celu tradycyjnych rozwiązań, czyli np. konsultantów call center. Początkowo próbowano obniżenia kosztów za pomocą systemów i narzędzi wspomagających pracę konsultantów (IVR, dialer, kolejkowanie połączeń itp), jednak rozwiązania te znacząco obniżały zadowolenie klientów z obsługi.
W ostatnich latach zarówno lotniska jak i linie lotnicze zaczęły inwestować w systemy oparte o technologie rozpoznawania i syntezy mowy. Decyzje te wynikają nie tylko z potrzeby obniżenia kosztów obsługi klienta, ale również podniesienia jego zadowolenia z obsługi.

Zapraszamy do zapoznania się z raportem innowacyjnych światowych trendów w automatyzacji obsługi pasażera na lotniskach stworzonym przez zespół Voicetel Communications S.A. Listujemy najbardziej znane, działające na świecie rozwiązania automatyzujące kontakt z pasażerami oraz wyjaśniamy, czym jest i jak działa interfejs dialogowy.