Voicetel at the 12th Assistance Forum

XII Forum Assistance

Forum Assistance poświęcone problematyce bancassistance i bancassurance jest organizowane przez Europ Assistance Polska od 2006 roku. Konferencja skupia ekspertów z dziedziny bankowo -ubezpieczeniowej, a omawiane podczas spotkania zagadnienia stanowią źródło inspiracji w kształtowaniu ofert ubezpieczeniowych w bankach

21 maja w Warszawie odbyło się XII Forum Assistance. Tegoroczna edycja konferencji przebiegła pod hasłem “Klient 360 – oferta, regulacje prawne, automatyzacja obsługi i customer experience”.

Tematyka prelekcji i debat odbywających się w ramach spotkania została podzielona na cztery bloki: Oferta, Regulacje Prawne, Automatyzacja Obsługi, Customer Experience. W ich ramach poruszone zostały takie kwestie, jak m.in. perspektywy na przyszłość w 10 lat po kryzysie finansowym, 50 twarzy klienta – opinie klientów na temat usług finansowych na podstawie wyników badań, oferta w szybko zmieniającym się otoczeniu rynkowym, czy klient jest największym beneficjentem RODO, czy instytucje finansowe mogą również zyskać na nowych przepisach, rola technologii automatyzacji w obsłudze klienta (Messenger Bot, Voice Bot, Artifficial Intelligence).

Prezes Dawid Wójcicki poprowadził debatę:  Chat Bot, Messenger Bot, Voice Bot, AI…co dalej? Jaką rolę technologie automatyzacji odgrywać będą w obsłudze klienta?

Czytaj dalej