Voicetel Communications has started co-operation with Altar

WSPÓŁPRACA PARTNERSKA

Spółka Altar, dostawca systemu contact center, podpisała umowę o współpracy partnerskiej z Voicetel Communications S.A. – liderem technologicznym rozwiązań klasy conversational AI, które pozwalają na inteligentną, automatyczną obsługę klienta. Oznacza to dodatkowe możliwości funkcjonalne dla firm, które do obsługi swoich klientów wykorzystują system Altar Contact Center.

Współpraca Voicetel Communications i Altar jest odpowiedzią na narastający problem z rekrutacją do działów contact center. – Pracodawcy mają trudność w pozyskaniu nowych pracowników do działów obsługi, rosną też koszty osobowe, a każdy z naszych klientów dąży do jeszcze lepszej jakości kontaktu i większej dostępności swojego BOK, bo takie są oczekiwania. Dzięki sztucznej inteligencji możliwe jest odciążenie konsultantów, którzy dotąd realizowali powtarzalne procesy, jak np.: umawianie i potwierdzanie wizyt lekarskich, miękka windykacja, przyjmowanie i informowanie o statusach zgłoszeń, reklamacji i wykorzystanie agentów do realizacji bardziej wymagających zadań. Dlatego przewidujemy, że inteligentny robot, którego stworzył Voicetel, będzie odgrywał coraz większą rolę w obsłudze klientów w wybranych procesach na styku klient-firma – wyjaśnia Waldemar Cichacz, Członek Zarządu Altar.

Współpraca z Altar zapowiada realizację wielu ciekawych projektów w nowych branżach, do których wcześniej nie docieraliśmy. To partnerstwo jest ważnym kamieniem milowym na ścieżce realizacji strategii rozwoju ustandaryzowanych rozwiązań Voicetel, czyli Dialli – mówi Dawid Wójcicki, CEO Voicetel Communications.

Czytaj dalej