Lydia distinguished in Golden Arrow competition

WYRÓŻNIENIE W KONKURSIE GOLDEN ARROW

Konkurs Golden Arrow jest organizowany przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu i VFP Communications, wydawcę miesięcznika “Media i Marketing Polska”.

Jury konkursu marketingowego Golden Arrow przyznało 12 statuetek i 19 wyróżnień. Do konkursu napłynęły 142 zgłoszenia, 69 otrzymało nominacje.

W kategorii Digital Marketing – Innowacja Internetowa wyróżnione zostało rozwiązanie Credit Agricole o nazwie TeleBot (Lydia). Jest to algorytm sztucznej inteligencji wykorzystywany do zwiększenia efektywności kampanii kredytu gotówkowego.

Dzięki pracy TeleBota odsetek kontaktów niedodzwonionych spadł z 49,9 do 5,3 proc. System poprawnie zidentyfikował i odrzucił 88 proc. leadów, co istotnie wpłynęło na efektywność pracy konsultantów.

TeleBot dostarczony przez firmę Web2Metrics i firmę Voicetel Communications zdobył dotychczas nagrodę Innovation 2018 w konkursie zorganizowanym przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

GOLDEN ARROW

To jeden z najbardziej prestiżowych konkursów w polskiej branży marketingowej. Organizowany od 2006 r. przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB i VFP Communications ma na celu promowanie efektywności w działaniach marketingowych i innowacyjnych rozwiązań w reklamie. Jury konkursu złożone z ekspertów branży reklamowej poddaje analizie i ocenie największe kampanie przeprowadzone w minionym roku. W konkursie mogą uczestniczyć agencje komunikacji marketingowej, domy mediowe, firmy, kontrahenci oraz podmioty gospodarcze, które na zlecenie osób trzecich lub w celu promocji własnej zrealizowały pełną i spójną kampanię marketingową lub uczestniczyły w jej realizacji.

Cały artykuł dostępny pod tym linkiem – czytaj dalej