16–17 October 2017 – Customer Congress “Automation with a human face”

Nasza firma jako lider na polskim rynku w obszarze technologii smart speech została zaproszona do współpracy przez Customer Congress.

Prezes Zarządu, Dawid Wójcicki opowiadał o tym, jak nasza autorska technologia Brilliance™ pozwala rozwiązywać tradycyjne problemy telefonicznego kontaktu z klientem, gdzie w szczególności znajdzie zastosowanie, oraz jakie łącznie korzyści pozwoli osiągnąć firmom oraz ich klientom.

Customer Congress – czyli największe wydarzenie o obsłudze klienta w Polsce!

  • Spotkanie liderów rynku usług i rozwiązań w obszarze obsługi klienta z osobami odpowiedzialnymi za budowanie i wdrożenie strategii obsługi klienta w firmach
  • Rozmowy o trendach w obsłudze klienta, zmianach w procesach obsługi klienta, innowacyjnych narzędziach i rozwiązaniach, dobrych praktykach oraz o tym czym klienci nieustannie nas zaskakują
  • 300 uczestników zajmujących się na co dzień doskonaleniem procesu obsługi klienta i poszukujących nowych inspiracji w tym obszarze

Wydarzenie zostało zrealizowane 10 rok z rzędu. Customer Congress było okazją do wymiany wiedzy i doświadczeń wśród menedżerów odpowiedzialnych za budowanie i wdrożenie strategii obsługi klienta. Podczas dwóch dni Customer Congress obyło się kilkanaście wystąpień ekspertów i praktyków. Dawid Wójcicki poza wystąpieniem głównym, wziął udział w panelu dyskusyjnym zatytułowanym  „Robot i człowiek – czy możliwa jest symbioza”.

Przypomnijmy, że Dawid Wójcicki we wrześniu b.r. został uznany za jednego z 25 najważniejszych osób w branży call center w Polsce.