Voicetel Communications took part in the Call Centre Festival

FESTIWAL CALL CENTER

15 maja odbyło się spotkanie liderów branży call i contact center po raz pierwszy w formule festiwalu.

Miejsce wymiany myśli, trendów i dobrych praktyk. Prelekcje, konsultacje eksperckie i prezentacje ofert firm z sektora CC.

Wszystko o branży i dla branży w jednym miejscu. Przeanalizowaliśmy funkcjonowanie rynku i przedstawiliśmy nowe technologie zdobywające branżę.

Poruszyliśmy tematykę nieustających zmian, jakim podlega proces obsługi klienta przez call i contact center. W jaki sposób osiągać sukces w komunikacji z klientem? Co jest ważne w procesie szkolenia pracownika? Dlaczego klienci wolą skontaktować się przez czat zamiast przeprowadzić rozmowę telefoniczną? Na te i inne pytania zostały udzielone odpowiedzi na Festiwalu Call Center.

Prezes Dawid Wójcicki mówił o Dialli – zwiększeniu dostępności i obniżeniu kosztów procesów obsługi telefonicznej oraz zwiększeniu satysfakcji klienta w firmach z sektora MŚP.

Czytaj dalej

 

Inne aktualności

Lydia wyróżniona w kategorii: Digital Marketing - innowacja internetowa.

Bankowy Telebot od Web2Metrics i Voicetel Communications wyróżniony

In the Digital Marketing – Internet Innovation category, Lydia – the solution of Credit Agricole, was distinguished. It is an artificial intelligence algorithm used to increase the efficiency of the cash loan campaign.

Altar oraz Voicetel partnerami

Altar podpisał umowę o współpracy partnerskiej z Voicetel

Altar, the contact center systems provider, has signed a partnership cooperation agreement with Voicetel Communications S.A. – the technological leader of AI conversational solutions that allow for intelligent, automated customer service. This means additional functional capabilities for companies that use the Altar Contact Center system to provide customer service.

Partnerstwo Technologiczne

Spółka Technologiczna Systell oficjalnym partnerem Voicetel

One of the aims of the cooperation is to speed up the procedures related to launching automated voice customer service channels for corporate clients. As part of the cooperation, Voicetel – as a technological leader of conversational AI solutions – will act as a supplier in the process of implementing or developing integrated telecommunications infrastructure for existing and newly acquired Systel clients.