Voicetel Communications took part in the Call Centre Festival

FESTIWAL CALL CENTER

15 maja odbyło się spotkanie liderów branży call i contact center po raz pierwszy w formule festiwalu.

Miejsce wymiany myśli, trendów i dobrych praktyk. Prelekcje, konsultacje eksperckie i prezentacje ofert firm z sektora CC.

Wszystko o branży i dla branży w jednym miejscu. Przeanalizowaliśmy funkcjonowanie rynku i przedstawiliśmy nowe technologie zdobywające branżę.

Poruszyliśmy tematykę nieustających zmian, jakim podlega proces obsługi klienta przez call i contact center. W jaki sposób osiągać sukces w komunikacji z klientem? Co jest ważne w procesie szkolenia pracownika? Dlaczego klienci wolą skontaktować się przez czat zamiast przeprowadzić rozmowę telefoniczną? Na te i inne pytania zostały udzielone odpowiedzi na Festiwalu Call Center.

Prezes Dawid Wójcicki mówił o Dialli – zwiększeniu dostępności i obniżeniu kosztów procesów obsługi telefonicznej oraz zwiększeniu satysfakcji klienta w firmach z sektora MŚP.

Czytaj dalej

 

Inne aktualności

12th Assistance Forum

On 21st May, we took part in the 12th Assistance Forum. We were invited by Europ Assistance Polska, organiser of the event. This year’s edition of the conference was held under the banner of “Client 360 (...)

Festiwal Call Center

Voicetel o sukcesie w komunikacji z klientem

The WallStreet Conference, which has been organised by the Association of Individual Investors for twenty years, is one of the major events of Central Europe’s capital market. It is also (...)

Lydia nagrodzona złotem w konkursie INNOVATION 2018

Robot Telemarketingowy Nagrodzony

Bank Credit Agricole and Performics agency have been awarded with a golden statue in the famed INNOVATION contest. The award was given for the implementation of TeleBot (Lydia), a state-of-the-art tool (...)