Voicetel at the 12th Assistance Forum

XII Forum Assistance

Forum Assistance poświęcone problematyce bancassistance i bancassurance jest organizowane przez Europ Assistance Polska od 2006 roku. Konferencja skupia ekspertów z dziedziny bankowo -ubezpieczeniowej, a omawiane podczas spotkania zagadnienia stanowią źródło inspiracji w kształtowaniu ofert ubezpieczeniowych w bankach

21 maja w Warszawie odbyło się XII Forum Assistance. Tegoroczna edycja konferencji przebiegła pod hasłem “Klient 360 – oferta, regulacje prawne, automatyzacja obsługi i customer experience”.

Tematyka prelekcji i debat odbywających się w ramach spotkania została podzielona na cztery bloki: Oferta, Regulacje Prawne, Automatyzacja Obsługi, Customer Experience. W ich ramach poruszone zostały takie kwestie, jak m.in. perspektywy na przyszłość w 10 lat po kryzysie finansowym, 50 twarzy klienta – opinie klientów na temat usług finansowych na podstawie wyników badań, oferta w szybko zmieniającym się otoczeniu rynkowym, czy klient jest największym beneficjentem RODO, czy instytucje finansowe mogą również zyskać na nowych przepisach, rola technologii automatyzacji w obsłudze klienta (Messenger Bot, Voice Bot, Artifficial Intelligence).

Prezes Dawid Wójcicki poprowadził debatę:  Chat Bot, Messenger Bot, Voice Bot, AI…co dalej? Jaką rolę technologie automatyzacji odgrywać będą w obsłudze klienta?

Czytaj dalej

Inne aktualności

Lydia wyróżniona w kategorii: Digital Marketing - innowacja internetowa.

Bankowy Telebot od Web2Metrics i Voicetel Communications wyróżniony

In the Digital Marketing – Internet Innovation category, Lydia – the solution of Credit Agricole, was distinguished. It is an artificial intelligence algorithm used to increase the efficiency of the cash loan campaign.

Altar oraz Voicetel partnerami

Altar podpisał umowę o współpracy partnerskiej z Voicetel

Altar, the contact center systems provider, has signed a partnership cooperation agreement with Voicetel Communications S.A. – the technological leader of AI conversational solutions that allow for intelligent, automated customer service. This means additional functional capabilities for companies that use the Altar Contact Center system to provide customer service.

Partnerstwo Technologiczne

Spółka Technologiczna Systell oficjalnym partnerem Voicetel

One of the aims of the cooperation is to speed up the procedures related to launching automated voice customer service channels for corporate clients. As part of the cooperation, Voicetel – as a technological leader of conversational AI solutions – will act as a supplier in the process of implementing or developing integrated telecommunications infrastructure for existing and newly acquired Systel clients.