Voicetel Communications na III spotkaniu z cyklu Mistrzowie Efektywnej Obsługi Klienta

MOTYWACJA ZESPOŁU CONTACT CENTER
INTELIGENTNY BOT GŁOSOWY
EFEKTYWNE PLANOWANIE PRACY W CONTACT CENTER

Najlepsze praktyki, innowacyjne narzędzia, inspirujące studia przypadków w wielokanałowej obsłudze klienta przedstawione w formule warsztatów i dyskusji, czyli wszystko, o czym nie usłyszałeś na innych tego typu branżowych spotkaniach.

Czytaj dalej

 

 

Inne aktualności

12th Assistance Forum

On 21st May, we took part in the 12th Assistance Forum. We were invited by Europ Assistance Polska, organiser of the event. This year’s edition of the conference was held under the banner of “Client 360 (...)

Festiwal Call Center

Voicetel o sukcesie w komunikacji z klientem

The WallStreet Conference, which has been organised by the Association of Individual Investors for twenty years, is one of the major events of Central Europe’s capital market. It is also (...)

Festiwal Call Center

Voicetel o sukcesie w komunikacji z klientem

On 15th May, we took part in a meeting of the call and contact centre industry. We were invited by Nowoczesna Firma, organiser of the event. CEO Dawid Wójcicki, one of the speakers, talked about (...)