Lydia awarded with gold in the prominent INNOVATION 2018 contest held by SAR

NAGRODA OD INNOVATION

Bank Credit Agricole i agencja Performics zostali nagrodzeni złotą statuetką w prestiżowym konkursie INNOVATION organizowanym przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Nagroda przyznana została za wdrożenie TeleBota – innowacyjnego narzędzia wykorzystującego sztuczną inteligencję, optymalizującego kampanie sprzedażowe kredytu gotówkowego w Internecie.

INNOVATION to prestiżowy interdyscyplinarny konkurs, w którym nagradzane są innowacyjne wdrożenia w dziedzinie marketingu. To katalizator innowacji, doceniający nowoczesne rozwiązania, odważne projekty i świeże idee, które nie są tylko teoretycznymi wizjami, ale generują sprzedaż i mają realny wpływ na działalność firmy na rynku. Nagradzane są tu zarówno projekty typu Future Thinking, usługi czy rozwiązania zmieniające świat globalnie, jak i małe, ale efektywne i nowatorskie idee startupowe.

TeleBot banku Credit Agricole to w rzeczywistości instancja systemu Lydia (oferowanego przez firmę Web2Metrics) przygotowana w oparciu o technologię Brilliance.

Cały artykuł dostępny pod tym linkiem – czytaj dalej

Inne aktualności

12th Assistance Forum

On 21st May, we took part in the 12th Assistance Forum. We were invited by Europ Assistance Polska, organiser of the event. This year’s edition of the conference was held under the banner of “Client 360 (...)

Festiwal Call Center

Voicetel o sukcesie w komunikacji z klientem

The WallStreet Conference, which has been organised by the Association of Individual Investors for twenty years, is one of the major events of Central Europe’s capital market. It is also (...)

Festiwal Call Center

Voicetel o sukcesie w komunikacji z klientem

On 15th May, we took part in a meeting of the call and contact centre industry. We were invited by Nowoczesna Firma, organiser of the event. CEO Dawid Wójcicki, one of the speakers, talked about (...)