Lydia awarded with gold in the prominent INNOVATION 2018 contest held by SAR

NAGRODA OD INNOVATION

Bank Credit Agricole i agencja Performics zostali nagrodzeni złotą statuetką w prestiżowym konkursie INNOVATION organizowanym przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Nagroda przyznana została za wdrożenie TeleBota – innowacyjnego narzędzia wykorzystującego sztuczną inteligencję, optymalizującego kampanie sprzedażowe kredytu gotówkowego w Internecie.

INNOVATION to prestiżowy interdyscyplinarny konkurs, w którym nagradzane są innowacyjne wdrożenia w dziedzinie marketingu. To katalizator innowacji, doceniający nowoczesne rozwiązania, odważne projekty i świeże idee, które nie są tylko teoretycznymi wizjami, ale generują sprzedaż i mają realny wpływ na działalność firmy na rynku. Nagradzane są tu zarówno projekty typu Future Thinking, usługi czy rozwiązania zmieniające świat globalnie, jak i małe, ale efektywne i nowatorskie idee startupowe.

TeleBot banku Credit Agricole to w rzeczywistości instancja systemu Lydia (oferowanego przez firmę Web2Metrics) przygotowana w oparciu o technologię Brilliance.

Cały artykuł dostępny pod tym linkiem – czytaj dalej

Inne aktualności

Lydia wyróżniona w kategorii: Digital Marketing - innowacja internetowa.

Bankowy Telebot od Web2Metrics i Voicetel Communications wyróżniony

In the Digital Marketing – Internet Innovation category, Lydia – the solution of Credit Agricole, was distinguished. It is an artificial intelligence algorithm used to increase the efficiency of the cash loan campaign.

Altar oraz Voicetel partnerami

Altar podpisał umowę o współpracy partnerskiej z Voicetel

Altar, the contact center systems provider, has signed a partnership cooperation agreement with Voicetel Communications S.A. – the technological leader of AI conversational solutions that allow for intelligent, automated customer service. This means additional functional capabilities for companies that use the Altar Contact Center system to provide customer service.

Partnerstwo Technologiczne

Spółka Technologiczna Systell oficjalnym partnerem Voicetel

One of the aims of the cooperation is to speed up the procedures related to launching automated voice customer service channels for corporate clients. As part of the cooperation, Voicetel – as a technological leader of conversational AI solutions – will act as a supplier in the process of implementing or developing integrated telecommunications infrastructure for existing and newly acquired Systel clients.