Lydia distinguished in Golden Arrow competition

WYRÓŻNIENIE W KONKURSIE GOLDEN ARROW

Konkurs Golden Arrow jest organizowany przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu i VFP Communications, wydawcę miesięcznika “Media i Marketing Polska”.

Jury konkursu marketingowego Golden Arrow przyznało 12 statuetek i 19 wyróżnień. Do konkursu napłynęły 142 zgłoszenia, 69 otrzymało nominacje.

W kategorii Digital Marketing – Innowacja Internetowa wyróżnione zostało rozwiązanie Credit Agricole o nazwie TeleBot (Lydia). Jest to algorytm sztucznej inteligencji wykorzystywany do zwiększenia efektywności kampanii kredytu gotówkowego.

Dzięki pracy TeleBota odsetek kontaktów niedodzwonionych spadł z 49,9 do 5,3 proc. System poprawnie zidentyfikował i odrzucił 88 proc. leadów, co istotnie wpłynęło na efektywność pracy konsultantów.

TeleBot dostarczony przez firmę Web2Metrics i firmę Voicetel Communications zdobył dotychczas nagrodę Innovation 2018 w konkursie zorganizowanym przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

GOLDEN ARROW

To jeden z najbardziej prestiżowych konkursów w polskiej branży marketingowej. Organizowany od 2006 r. przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB i VFP Communications ma na celu promowanie efektywności w działaniach marketingowych i innowacyjnych rozwiązań w reklamie. Jury konkursu złożone z ekspertów branży reklamowej poddaje analizie i ocenie największe kampanie przeprowadzone w minionym roku. W konkursie mogą uczestniczyć agencje komunikacji marketingowej, domy mediowe, firmy, kontrahenci oraz podmioty gospodarcze, które na zlecenie osób trzecich lub w celu promocji własnej zrealizowały pełną i spójną kampanię marketingową lub uczestniczyły w jej realizacji.

Cały artykuł dostępny pod tym linkiem – czytaj dalej

Inne aktualności

Altar oraz Voicetel partnerami

Altar podpisał umowę o współpracy partnerskiej z Voicetel

Altar, the contact center systems provider, has signed a partnership cooperation agreement with Voicetel Communications S.A. – the technological leader of AI conversational solutions that allow for intelligent, automated customer service. This means additional functional capabilities for companies that use the Altar Contact Center system to provide customer service.

Partnerstwo Technologiczne

Spółka Technologiczna Systell oficjalnym partnerem Voicetel

One of the aims of the cooperation is to speed up the procedures related to launching automated voice customer service channels for corporate clients. As part of the cooperation, Voicetel – as a technological leader of conversational AI solutions – will act as a supplier in the process of implementing or developing integrated telecommunications infrastructure for existing and newly acquired Systel clients.

Festiwal Call Center

Voicetel o sukcesie w komunikacji z klientem

The WallStreet Conference, which has been organised by the Association of Individual Investors for twenty years, is one of the major events of Central Europe’s capital market. It is also (...)