50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Podczas uroczystości inauguracyjnej na 38 piętrze warszawskiego The Spire zebrało się ponad stu znakomitych gości: osobistości biznesu, członków kapituły, managerów najwyższego szczebla, zwycięzców poprzednich edycji. Inauguracja była transmitowana on-line, pojawili się patroni medialni, dzięki którym relacja szeroko obiegła świat, m.in. za pośrednictwem serii wywiadów TVN BiS. Uroczysta gala wyłaniająca tegorocznych zwycięzców odbędzie się z początkiem czerwca.29 stycznia 2018 została uroczyście zainaugurowana 8. edycja 50. Najbardziej Kreatywnych w Biznesie. Podczas uroczystości inauguracyjnej na 38 piętrze warszawskiego The Spire zebrało się ponad stu znakomitych gości: osobistości biznesu, członków kapituły, managerów najwyższego szczebla, zwycięzców poprzednich edycji. Inauguracja była transmitowana on-line, pojawili się patroni medialni, dzięki którym relacja szeroko obiegła świat, m.in. za pośrednictwem serii wywiadów TVN BiS. Uroczysta gala wyłaniająca tegorocznych zwycięzców odbędzie się z początkiem czerwca. Czytaj dalej

Inne aktualności

Lydia wyróżniona w kategorii: Digital Marketing - innowacja internetowa.

Bankowy Telebot od Web2Metrics i Voicetel Communications wyróżniony

In the Digital Marketing – Internet Innovation category, Lydia – the solution of Credit Agricole, was distinguished. It is an artificial intelligence algorithm used to increase the efficiency of the cash loan campaign.

Altar oraz Voicetel partnerami

Altar podpisał umowę o współpracy partnerskiej z Voicetel

Altar, the contact center systems provider, has signed a partnership cooperation agreement with Voicetel Communications S.A. – the technological leader of AI conversational solutions that allow for intelligent, automated customer service. This means additional functional capabilities for companies that use the Altar Contact Center system to provide customer service.

Partnerstwo Technologiczne

Spółka Technologiczna Systell oficjalnym partnerem Voicetel

One of the aims of the cooperation is to speed up the procedures related to launching automated voice customer service channels for corporate clients. As part of the cooperation, Voicetel – as a technological leader of conversational AI solutions – will act as a supplier in the process of implementing or developing integrated telecommunications infrastructure for existing and newly acquired Systel clients.